Aurten talde-lana dugu jardunaldien gaia. Nork ez du entzun medikuntzan,
kirolean, enpresetan, oso ekipo ona
daukate-eta. Hori esatean edota entzutean zera adierazten da: talde bat
dela eta elkarlanean aritzen direla. Eta ez hori bakarrik. Gainera, oso iritzi
ona daukagu euren lanaz edo emaitzez.
Zergatik ez eskolan? Onartezina iruditzen zaigu mediku talde bat bakarka
aritzea gaixo edo kasu baten aurrean, ezinezkoa da trainerua helmugara heltzea arraunlari
bakoitzak bere aldera egiten badu bere iritziaren arabera. Taldean egiten ikasi
behar dugu guk ere, jokalariak zelaian antolatu eta aritzen diren moduan,
taldeak irabaztea helburu bakarra dutela. Irabazten dugulako. Eraginkortasuna
irabazten dugu, alperrik galtzen ez den energia irabazten dugu, norberaren eta
taldearen gogobetetasuna irabazten dugu eta, batez ere, emaitzetan irabazten
dugu.
Anima gaitezen, saia gaitezen gure ondokoarekin, gure koordinatzailearekin,
gure ziklo edo etaparekin, nahi dugunarekin eta ahal dugunarekin, baina EKIN
DIEZAIOGUN. Orain badugu aukera horretaz pixka bat entzuteko, parte hartzeko
eta ikasteko datozen jardunaldietan. Gainerakoa gure esku dago.
Este año las jornadas se centran en
el trabajo en equipo. Quién no ha oído, refiriéndose a la medicina, al deporte,
a la empresa, es que tienen muy buen
equipo. Al decir u oír eso lo que expresamos es que son un equipo y que trabajan en
equipo. Y no solo eso. Además, tenemos
muy buena opinión de su trabajo y sus resultados. Lo decimos con admiración.
¿Por qué no en la escuela? De la
misma manera que resulta inconcebible que los miembros de un equipo médico
funcionen individualmente ante un caso; de la misma manera que sería imposible
que una trainera llegara a meta si cada remero diera las paladas según su
criterio y en distintas direcciones; así debemos aprender en nuestro equipos de
trabajo, igual que un equipo deportivo se organiza y actúa en el terreno de
juego con el único objetivo de ganar. Porque ganamos. Ganamos eficacia, ganamos
energía que no se malgasta, ganamos satisfacciones individuales y colectivas y,
sobre todo, ganamos en resultados.
Animémonos
a intentarlo, con nuestra paralela, con nuestra coordinadora, con nuestro ciclo
o nuestra etapa, con quien queramos y podamos, pero ANIMÉMONOS. Ahora tenemos
una oportunidad para escuchar, participar y aprender en las jornadas un poco de
todo esto. El resto está en nuestras manos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario